Doğum Günü
Herkese merhaba arkadaşlar, Bugün kutsal bir gün, yani benim doğum günüm. Şimdi size bugün yaptıklarımı anlatacağım. Ne kadar inkar etsem de sevdiklerinden uzak olunca onları özlüyorsun, normalde çok doğum günlerini kafama takmam ama bu durumda karşılık beklerim. Sene içinde kutladıklarımın, yani açıkcası değer verdiğim insanların bana da değer vermesini isterim. Hep verdiler mi tabikide hayır, çok kandırıldık çok yanıldık. Neyse konudan çok sapmayayım. Türkiye ile aramızda 2 saatlik bir zaman farkı var. İlk önce kardeşim kutlamaya çalıştı, snapchatten kaydettiği fotoğrafları telefona kaydetmeye çalıştı, tabikide bildirimi geliyor bunun. Dedim aha bir şeyler geliyor. Sağolsun cancağızım instada ne deniyordu ona ya böyle 6-9 tane fotoğrafı bir fotoğrafmış gibi atıyorsunuz ya. Neyse siz anladınız onu. Öyle yapmış güzelliğim benim. Sonrasında sevdiğim bir insan, daha sonra abim ve diğer insanlar kutladı uyumadan önce. ...